Werkwijze

Wij stellen transparantie op prijs. Open kaart aan beide zijden. Volledig en duidelijk inzicht in uw bedrijf of instelling geeft ons de mogelijkheid u echt op maat te adviseren. Transparant óók waar het gaat om onze verdiensten. U kiest hoe u ons wilt belonen, op basis van een abonnement, op fee- of uurbasis of (voor zover toegestaan) op provisiebasis waarbij onze marge in de premie zit. Uiteraard geven wij u inzicht in onze verdiensten.

Administratief beheer

Wij hebben er voor gekozen onze verzekeringsadministratie uit te besteden aan Acura Assuradeuren. Zij verzorgen onze polisadministratie, debiteurenincasso en schadeafhandeling. Hiermee hebben wij de ruimte om al onze aandacht en tijd aan onze klanten en het klantadvies te besteden. Via Acura kunnen wij met vrijwel alle verzekeringsmaatschappijen samenwerken. Ook bieden wij de mogelijkheid uw risico’s op de assurantiebeurs onder te brengen.

Bereikbaarheid

Uiteraard zijn wij maximaal bereikbaar. Voor noodgevallen of dringende zaken natuurlijk 24/7. Mochten wij eens niet beschikbaar zijn, dan zijn de professionele medewerkers van Acura Assuradeuren u graag van dienst. Zij kunnen de meest voorkomende zaken voor u afwikkelen en zij houden ons nauwgezet op de hoogte. In voorkomende gevallen wordt u automatisch doorgeschakeld.

Digitale polismap

Als klant krijgt u bij ons de beschikking over een digitale extranet omgeving waar al uw polisinformatie 24 uur voor u beschikbaar is. Indien een “papieren” polismap gewenst is, verzorgen wij die uiteraard graag voor u.